duminică, 9 martie 2008

cuba




club cub.a pitesti.foarte tare frate!cam asa se discuta..in termenii astia.ma simt ca'n alt oras acolo.si foarte mahmur acum..pacat ca se vrea wannabe de clubA bucuresti,cand ar putea foarte bine sa fie doar cuba.si ar fii mult mai tare.grafitti,narghilele,super preturi,super muzica,toata lumea'l intreaba pe dj unde'i dealaru de verde:))vre'odata prin pitesti,then enjoy!

primele 2 poze's facute de graf artistul care a lucrat si la club.
urmatoarele 2 sunt doar asa in ton cu ce se'ntampla.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Club Cub.A rulz ... Pitestiu chiar ducea lipsa de asa ceva ... mai e hushu ... dar e mult deasupra lui cub.a ...
1 - esti prieten cu toata lumea
2 - nu ai tigari..cere sh ti se va da
3 - nu ai bere... cere sh ti se va da
4 - MUZICA FRATE nu gluma
5 - daca ieshi de acolo neracit sh fara febra musculara inseamna k ai stat in baie toata noaptea >:) :))
(eu de 3 saptamani sunt racit in fiecare duminica :D:D:X:X:X :)) )
6 - FOARTE TARE FRATE

Anonim spunea...

vezi mah am spus k sut racit :)))) am sh greshit ... " dar e mult deasupra lui cub.a ... " ... de fapt CUB.A e mult deasupra hush-ului :)) :X:X:X

Anonim spunea...

da ma, cub.a rullz

Anonim spunea...

Foarte Tare Frate acum cateva zile mi-am spulberat creierii de atata bautura Si acuma ...INTERDICTIE Super tare frate chiar imi pare rau Am sa ma las de batura :-"