luni, 17 septembrie 2007

just take me there..it's gonna be allright


poate ca undeva departe va fii altceva.voi avea un foc si'o tigara,o raza de soare,si nu voi stii ca ma doare.un gand s'a dezlipi si s'a lipit de geam,o floare s'a uitat la mine.n'ash fii plecat daca stiam ca'mi va fii atat de bine.m'am certat cu timpul prea mult timp.lacrima ta este sare peste rana mea.poate ca sunt vise care m'au schimbat.poate sunt maini care ma stiau dar m'au uitat.eu,eu n'am iertat.un vis mi s'a'mplinit.n'ash fii crezut,nu mi'ash fii dat o sansa.m'am certat cu timpul prea mult timp.poate ca sunt maini care m'au atins si m'au uitat.eu,eu n'am iertat.



that little junky girl,you're playing right into her hands,u know...;))i need a friend yo get me on my feet again:small sins

don't be dumb don't be dumb please don't be dumb,now don't be dumb.

Niciun comentariu: